ROZPOČET MESTA KOŠICE NA ROK 2020 BOL PRÁVE TERAZ SCHVÁLENÝ! ČO PRINESIE PRE SÍDLISKO KVP?
Viete ako prví❗️
? Podielová daň na rok 2020 bude na úrovni 54,5 eur za občana. To znamená, že za každého, kto má trvalý pobyt na území KVP dostane MČ na tento rok 54,5 eur. Celkovo podielová daň, ktorá sa vyplatí našej mestskej časti, je teda je 1.286.364 eur
? Daň za psa – 12.768 eur
? Daň za rozvoj – záleží od reálneho výberu dane v priebehu roka, možno rozpočtovať na rok 2021
ČO SA TÝKA PLÁNOVANÝCH INVESTÍCIÍ MESTA KOŠICE NA ÚZEMÍ MČ KVP:
? Opravy ciest – cesta Jána Pavla II. – projektová fáza a realizačná fáza aj s cyklistickým chodníkom – 1.500.000 eur
? Atletický ovál na ZŠ Starozagorská – realizačná fáza – predpokladaná investícia 200.000 eur
?Rekonštrukcia polikliniky KVP – iniciačná fáza / projektový zámer – 50.000 eur
? Priechody pre chodcov – Jasuschova/Cottbuská – realizačná fáza – 17.000 eur
? Priechody pre chodcov – Moskovská – 27.000 eur
ĎALŠIE AKTIVITY MESTA KOŠICE NA ÚZEMÍ MČ KVP:
? MŠ Húskova – EÚ fondy – dofinancovanie z vlastných prostriedkov – realizačná fáza
? Cyklochodník – Trieda SNP – Moskovská – I.etapa – iniciačná fáza
? Zdrsnené povrchy vozoviek – Trieda KVP/Zombova – svetelná križovatka – realizačná fáza
Pevne verím, že sa mestu tieto aktivity úspešne podarí zrealizovať!
ČO TO ZNAMENÁ?
Doteraz sme fungovali rovnako ako mesto, či iné mestské časti v rozpočtovom provizóriu. Netreba za tým vidieť nič negatívne/nezvyčajné, rozpočtové provizórium je bežná vec v samospráve https://www.zomos.sk/forums/topic/rozpoctove-provizorium/
Mestská časť sa tak konečne môže pohnúť vpred a vieme na plánovanom miestnom zastupiteľstve – presne o týždeň – 27.02.2020, kde tieto príjmy rozmeníme na konkrétne aktivity v prospech občanov Košíc, žijúcich na našom sídlisku.
V prípade, že sa tak stane, budeme podobne prezentovať všetky konkrétne aktivity a plánované realizácie zo strany mestskej časti.
Všetky peniaze, ktoré od mesta Košice dostaneme na viac oproti minulému roku využijeme výhradne na verejno-prospešný účel a na investície do dlhodobo zanedbanej infraštruktúry.